სიახლეები

რას ნიშნავს Metaverse ვებ დიზაინერებისთვის?
19 აგვისტო 2022     295

რას ნიშნავს Metaverse ვებ დიზაინერებისთვის?

Meta დიდ ინვესტიციას ახორციელებს თავის VR გამოცდილებაში, სახელწოდებით Horizon Worlds, და მსხვილი ბრენდები, როგორიცაა Nike, Wendys და Gucci, თანამშრომლობენ სათამაშო პლატფორმებთან, როგორიცაა Roblox (და Meta), რათა შექმნან იმერსიული ბრენდირებული გამოცდილება. ხელოვნების სექტორში, მუზეუმები, როგორიცაა Musee Dezentral, ქმნიან სანავიგაციო NFT ხელოვნების გამოფენებს.

სექტორმა ასევე ითამაშა როლი ბოლო კორპორაციულ შერწყმასა და შესყიდვაში: Nike-მა შეიძინა ციფრული დიზაინის ფირმა RTFKT, დიზაინის სააგენტო Work&Co-მ შეიძინა სრული სტეკის დეველოპერული ფირმა Presence და Microsoft-მა განაცხადა, რომ შეიძენს თამაშის დეველოპერს Activision Blizzard-ს 68 მილიარდ დოლარად. მოსალოდნელია, რომ ზრდა მალე არ შეჩერდება: 2030 წლისთვის სექტორის შეფასება 700 მილიარდი იქნება.


Metaverse,VR, NFT,Meta,AR/VR,3D,XR,UX,Designers


კომპანიებს და ბრენდებს სურთ მოემზადონ იმერსიული ტექნოლოგიების ახალი ეპოქისთვის, რაც ნიშნავს, რომ ისინი დაიწყებენ უპირატესობის მინიჭებას დიზაინერებზე, რომლებსაც აქვთ გამოცდილება იმერსიული აპლიკაციების შემუშავებაში, მათ შორის AR/VR, თამაშები და სხვა 3D მედიაში. ამბობს ბენჯამინ ბერტრამ გოლდმანი, მეტავერსის მრჩეველი ვირტუალური წარმოებისა და Sequin AR-ისთვის და დასძენს, რომ 21-ე საუკუნეში ერთ-ერთი ყველაზე დიდი ბიზნეს გაკვეთილი არის ის, რომ დიზაინს აქვს მნიშვნელობა.


მეტავერსი,Metaverse,VR, NFT,Meta,AR/VR,3D,XR,UX,Designers,Musee Dezentral


როგორც ჩანს, გაფართოებული რეალობის (ან XR) მიმართ ინტერესი ტექნიკურ კომპანიებში იწვევს ციფრული დიზაინის პოზიციების ზრდას, კონკრეტულად კი,  UX და 3D დიზაინერები, ტექნიკის დიზაინერები, არქიტექტორები, ინჟინრები. Meta-ს ამჟამად აქვს ასზე მეტი ღია პოზიცია თავის კარიერულ გვერდზე კონკრეტულად AR/VR-ისთვის. Roblox-ს აქვს ასობით მეტავერსიასთან დაკავშირებული პოზიცია.


მეტავერსი,Metaverse,VR, NFT,Meta,AR/VR,3D,XR,UX,Designers,დიზაინერები,საიტის დიზაინი


”უამრავი ფული დაიხარჯება VR და AR აპლიკაციებზე მომდევნო რამდენიმე წლის განმავლობაში”, - თქვა ციფრულმა მეცნიერმა და Georgia Tech-ის ციფრული მედიის სამაგისტრო პროგრამის პროფესორმა ჯანეტ მიურეიმ, Shaping Design-თან ამ წლის დასაწყისში ინტერვიუში. 


Nike,მეტავერსი,Metaverse,VR, NFT,Meta,AR/VR,3D,XR,UX,Designers,დიზაინერები,საიტის დიზაინი


ყველაზე დიდი შესაძლებლობა (და უფრო ბუნებრივი მორგება) ბრენდებისთვის, როგორც ჩანს, არის Gen Z მოთამაშეები, კონკრეტულად. VICE/Razorfish-ის ბოლო გამოკითხვაში გამოკითხულთა თითქმის ნახევარმა, რომლებიც კვირაში 12 საათს ატარებენ თამაშში, თქვა, რომ მეტავერსი უფრო ჭეშმარიტი გამოხატულებაა იმისა, თუ ვინ არიან ისინი, ვიდრე რეალურ სამყაროში, და 33%-მა თქვა, რომ დაინტერესებული იქნებოდა ბრენდის ვიტრინებით. მეტავერსიაში.


მეტავერსი,Metaverse,VR, NFT,Meta,AR/VR,3D,XR,UX,Designers,დიზაინერები,საიტის დიზაინი


მთელი ამ გაურკვევლობისა და ნაღდი ფულის ფონზე, ერთი რამ ცხადია: დიზაინერებს ექნებათ წამყვანი როლი, იმ ვირტუალური სამყაროს ჩამოყალიბებაში, რომლის ნახვაც გვინდა.


მეტავერსი,Metaverse,VR, NFT,Meta,AR/VR,3D,XR,UX,Designers,დიზაინერები,საიტის დიზაინი

დეა

დეა