Alexa myGO

სიახლეები

რა არის ონლაინ რეკლამა
07 ივნისი 2020     694

რა არის ონლაინ რეკლამა

ონლაინ რეკლამა არის ინტერნეტის, როგორც საშუალების გამოყენება, რომ ინფორმირებული გავხადოთ პოტენციური მომხმარებელი ჩვენი საქმიანობის შესახებ. ონლაინ რეკლამა მოიცავს, აუდიტორიისთვის მარკეტინგულ სვლებს. ის ეფექტურია ვებ-საიტის ტრაფიკის (საიტზე ვიზიტორთა რაოდენობა) გასაზრდელად. პირველ რიგში, ონლაინ რეკლამა შექმნილია იმისთვის, რომ მიზნობრივი მომხმარებელი დაარწმუნოს, ჩაერთონ კონკრეტულ მოქმედებაში - მაგალითად, შენაძენის გაკეთებაში. 

არსებობს ონლაინ რეკლამის სხვადასხვა ტიპები: 

1. რეკლამა სოციალურ მედიაში 
2. შინაარსობრივი მარკეტინგი 
3. ელ.ფოსტის მარკეტინგი 
4. SEM (საძიებო სისტემის რეკლამა) - PPC ჩათვლით 
5. Display რეკლამირება Google-ში - სადაც გამოიყენება როგორც სარეკლამო ბანერები, ასევე საპრეზენტაციო სურათები, რომელბიც გამოხატავენ თქვენი ბრენდის სახეს
6. მობილური რეკლამა 

რეკლამა სოციალურ მედიაში 
მას შემდეგ რაც ჩამოყალიბდა სოციალური მედიის მარკეტინგის მკაფიო სტრატეგიები,  დაიწყო სოციალური მედიის პლატფორმებზე სარეკლამო კამპანიების განხილვა.  სოციალური მედიის საიტების უმეტესობა მარტივად აძლევს მომხმარებლებს საშუალებას დაარეკლამონ თავიანთი პროდუქტი, სერვისი, ბრენდი. ისინი ასევე მოიცავს google-ის ანალიტიკურ საშუალებებს, დახარჯული ბიუჯეტის ეფექტიანობის შესაფასებლად. 

სოციალური მედია,რეკლამა,საიტის დამზადება,google,facebook,intagram,youtube,linkedin

შინაარსობრივი მარკეტინგი  
მთავარი ფაქტორი შინაარსობრივ მარკეტინგი არის SEO (საძიებო სისტემებში ოპტიმიზაცია). სწორად ოპტიმიზირებული SEO დაგეხმარებათ, როგორც საძიებო სისტემებში მოწინავე ადგილების მოპოვებაში, ისე სწორი აუდიტორიის მოზიდვაში და ზუსტ ტარგეტირებაში. საიტის ნებისმიერ სარეკლამო თუ არა სარეკლამო კამპანიებში SEO-ს მნიშვნელოვანი როლი უჭირავს.  

seo,სეო,საძიებო სისტემებში ოპტიმიზაცია,საძიებო სისტემა,google,რეკლამა,ონლაინ მარკეტინგი

ელ.ფოსტის მარკეტინგი 
ელ.ფოსტის მარკეტინგი უნდა იყოს თქვენი ონლაინ კომუნიკაციების განუყოფელი ნაწილი, რადგან ეს არის მნიშვნელოვანი გზა თქვენი მომხმარებლებისთვის კონტაქტის გასაუმჯობესებლად. ასევე არსებული კონტაქტების საშუალებით შექმნათ გარკვეული სარეკლამო კამპანია და ინფორმაცია მიაწოდოთ თქვენს მომხმარებლებს.

საიტი,ელ.ფოსტა,მარკეტინგი,რეკლამა,google

SEM - PPC ჩათვლით 
საძიებო სისტემების მარკეტინგი შექმნილია იმისთვის, რომ გაზარდოს თქვენი ვებ – გვერდი საძიებო სისტემის შედეგების გვერდებზე (SERP) იმ საძიებო სისტემებში, როგორიცაა მაგალითად Google. SEM ხშირად უწოდებენ PPC (გადახდა თითო კლიკზე) და გამოიყენება Google Adwords ან Microsoft Bing Ads. ბიუჯეტის ეფექტურობა სარეკლამო კამპანიაზე, იზომება CPC (ღირებულება თითო დაწკაპუნებით) ან CPI (ღირებულება თითო ნახვის მიხედვით).


Display რეკლამირება Google-ში   
Display რეკლამირება ნიშნავს, როდესაც თქვენი სარეკლამო კამპანია მოიცავს ბრენდირებულ სურათებს, ვიდეოებს, ბანერებს და კონტენტის შემცველ რეკლამებს, რომლებიც ჩანს სხვა საიტებზე Google-ში რეკლამირების საშუალებით. მისი ნახვის საშუალება აქვს თქვენს არსებულ და სამიზნე აუდიტორიას, ამ კამპანიით თქვენ მაქსიმალურ ინფორმაციას მიაწვდით თქვენი ბრენდის, სერვისი, პროდუქტი და სხვადსხვა აქციების შესახებ. მთავარი ნაწილი Display რეკლამირებისას არის, სწორად შერჩეული სარეკლამო ადგილები, ანუ სად უნდა განთავსდეს თქვენი რეკლამა სხვა საიტებზე, ეს საკმაოდ შრომატევადი საკითხია, თუმცა შედეგად მიიღებთ სასურველ სარეკლამო პოზიციებს სხვადასხვა საიტებზე და რეკლამას რომელიც მუდამ თან დაყვება თქვენს არსებულ და პოტენციურ მომხმარებლებს.  ასევე Display რეკლამირების ეფექტური სვლა არის Retargeting, სხვა ბანერული რეკლამისგან განსხვავებით, Retargeting რეკლამები ემსახურება იმ მომხმარებლებს, რომლებმაც უკვე მოინახულეს თქვენი ვებ-გვერდი ან თქვენს მონაცემთა ბაზაში არსებული კონტაქტია.

ონლაინ რეკლამა, რეკლამა გუგლში,საიტი,სეო,seo,google


მობილური რეკლამა  
დღეს მოსახლეობის უმეტესი ნაწილი იყენებს სმარტფონებს, ამიტომ გასაკვირი სულაც არ იქნება მობილურ რეკლამაზე მოთხოვნა და მიზნობრიობა. მსგავსი სახის სარეკლამო კამპანიები მოიცავს მობილური მარკეტინგის სხვადასხვა ტიპებს როგორიცაა: რეკლამირება მობილური აპლიკაციების საშუალებით, პრეს – შეტყობინებები, SMS / ტექსტური შეტყობინებები და MMS– ები.

მობილური რეკლამა,სმს მარკეტინგი,საიტი,ონლაინ რეკლამა


როგორ უზრუნველყოფს myGO • მაიგოუ თქვენს ონლაინ რეკლამირებას ინტერნეტ სივრცეში, თავისი მარკეტინგული სვლებით?!    
ონლაინ რეკლამა დღეს წარმოადგენს მთლიანი, წლიური მარკეტინგის ბიუჯეტის დიდ ნაწილს, ამიტომ მისი მნიშვნელობა არ უნდა იყოს უგულებელყოფილი. ონლაინ რეკლამა ორიენტირებულია კომპანიის სასურველ მიზნებზე და აუცილებლად მასტიმულირებელი უნდა იყოს აუდიტორიისთვის. ჩვენ ვმუშაობთ ბიზნეს სექტორებთან, რომ მათი ონლაინ რეკლამა ეფექტურად დავგეგმოთ, რათა ის მგრძნობიარე იყოს ბრენდის მესიჯის მიმართ, ჩვენ ვმუშაობთ თქვენი სარეკლამო კამპანიის სრულად დაგეგმვაში, რაც მოიცავს: რეკლამის კონტენტს, მედია უზრუნველყოფას (ვიდეო, ბანერები, გრაფიკულად დამუშავებული და დაბრენდილი ფოტო მასალა), სარეკლამოდ ეფექტიანი ადგილების განსაზღვრას,  სარეკლამო ბიუჯეტის დაგეგმვის და კონტროლს.

თუ თქვენს ბიზნესს სჭირდება რეკლამა ინტერნეტში
დაკვიკავშირდით