რჩევები, რომ თქვენი ბრენდი გახდეს უფრო ცნობადი
05 სექტემბერი 2020     6310

რჩევები, რომ თქვენი ბრენდი გახდეს უფრო ცნობადი

დღესდღეისობით ბრენდი ბაზარზე უზარმაზარ კონკურენციას განიცდის. გადამწყვეტი მომხმარებლის რეაქცია და ცნობადობაა, რომლის საშუალებითაც გავდივართ ფართო ბაზარზე. ცნობადობის ამაღლება, არა მხოლოდ უნიკალურ დიზაინზე, არამედ სტრატეგიასა და მომხმარებლის გამოცდილებაზეა დამოკიდებული.

რა არის ბრენდის აღიარება?

დღეს გარშემორტყმული ვართ ციფრული პროდუქტებით, რომლებიც ჩვენი ყოველდღიური ცხოვრების მნიშვნელოვანი ნაწილია. ჩვენ მათ ყოველდღიურად ვიყენებთ და ჩვენი დროის დიდ ნაწილს ციფრულ სამყაროში ვატარებთ. ციფრული პროდუქტების ბაზარი, როგორიცაა ვებსაიტები ან პროგრამები, საკმაოდ დიდია.

მომხმარებლებმა გადმოწერეს რეკორდული 204 მილიარდი აპლიკაცია 2019 წელს, 2018 წლის 6% -ით მეტი და 2016 წლიდან 45% -ით მეტი, ხოლო 2016 წელს 120 მილიარდი დოლარი დახარჯეს აპლიკაციებზე, გამოწერებზე და სხვა აპლიკაციურ ხარჯებზე. საშუალო მობილური მომხმარებელი, ამავდროულად, ხარჯავს 3.7 საათს დღეში პროგრამების გამოყენებაში.

თითოეულ ახალ ბრენდს სურს იყოს ცნობადი და დასამახსოვრებელი, რომ შეიძინოს ფართო სამომხმარებლო ბაზა მათი პროდუქციისთვის და გაზარდოს შემოსავალი. ბრენდის აღიარება არის გზა, რომლის საშუალებითაც ადამიანს შეუძლია ბრენდის ამოცნობა მისი ატრიბუტით და დეტალებით. ახალი ბრენდისთვის გრძელი გზაა გასავლელი, მისი ცნობიერების ასამაღლებლად. როგორ შეგიძლიათ თქვენი ციფრული პროდუქტის ცნობადობის ამაღლება?

1. შექმენით ბრენდის პიროვნება, რომელიც შეესაბამება მომხმარებელთა სწორ ჯგუფს

მნიშვნელოვანია იცოდეთ მომხმარებელთა რომელ ჯგუფზე გსურთ გასვლა, თქვენი ბრენდისთვის შესაფერისი ფასეულობების დასადგენად. ბრენდის პიროვნების შექმნა - ეს არის ადამიანის მახასიათებლების ნაკრები, რომლებიც დაკავშირებულია ბრენდის სახელთან - რომელსაც შეეძლება მომხმარებლების იდენტიფიცირება და დაგეხმარებათ ლოიალური მომხმარებლის ბაზის შექმნაში. ხალხს მოსწონს იმ პროდუქტების გამოყენება, რომელთა ღირებულებები და პიროვნება მსგავსია მათი. მომხმარებლის გამოცდილების და ბრენდის საკვანძო ვიზუალიზაციის სწორად გამოყენება ზრდის ლოიალური მომხმარებლის რაოდენობას. ფერები, მთავარი სათქმელი, ურთიერთქმედება და ვიზუალი უნდა ასახავდეს ბრენდის პიროვნებას. გადამწყვეტი მნიშვნელობა აქვს თავიდანვე, თუ რას ისახავს თქვენი ბრენდი მიზნად, ეს იქნება დახვეწილობა, კომპეტენცია, სიმკაცრე ან გულწრფელობა. Brand Story უნდა იყოს ემოციური და დასამახსოვრებელი მომხმარებლისთვის. მომხმარებლები შეიძენენ ან გამოიყენებენ თქვენს პროდუქტს, რადგან ეს მოერგება მათ ცხოვრების წესს და ხასიათს, ამაში დიდ როლს ასრულებს, თქვენი ბრენდის მთავარი სათქმელი და ვიზუალიზაცია.

2. გააკეთეთ მარტივი, მაგრამ დასამახსოვრებელი

თუ თქვენ შექმნით ახალ ციფრულ ბრენდს ნულიდან, შეიძლება ეს იყოს მაცდური, თუ ის იქნება მინიმალისტური და მარტივი, მაგრამ გაითვალისწინეთ, რომ ეს არის ორმაგი რისკი. ბაზარზე, ჩვენ შეგვიძლია დავაკვირდეთ ტენდენციას, რომ ზოგიერთ ბრენდს რეალურად ბრენდინგი საერთოდ არ აქვს. ეს ეხება არა მხოლოდ რეალურ პროდუქტებს, როგორიცაა შეფუთვა ან სარეკლამო რგოლები, არამედ აპლიკაციები და ვებ–პროდუქტები. მინიმალისტური ბრენდინგი შეიძლება მართლაც მიმზიდველი იყოს, მაგრამ ბაზარზე სტარტაპებისა და ახალი კომპანიების ძლიერი ვიზუალური სტილის შექმნა ხელს შეუწყობს ერთი პროდუქტის სხვაგან დიფერენციაციას და ხალხისგან გამოირჩევა.

3. იპოვნეთ სწორი ბალანსი ფუნქციონალურსა და უნიკალურობას შორის

ციფრულ პროდუქტებში ჩვენ ვფილტრავთ ბრენდის ყველა ელემენტს და ვიყენებთ მხოლოდ მათ, რაც გადამწყვეტია ბრენდის აღიარებისთვის, მაგალითად:

ფერები
ტიპოგრაფია
ლოგო
ილუსტრაციები / იქონები 

მაგალითი: Dropbox ბრენდინგი გამოიყენება რეკლამებსა და ვებსაიტებზე.


საიტი,აპლიკაცია,ბრენდიგი,ბრენდი,site,mobiluri aplikacia,app

პროდუქტის ბირთვი, როგორც წესი, მისი ფუნქციონალია და არა მხოლოდ საკვანძო ვიზუალი. Მთავარია სწორი პროპორციები. Პროდუქტის დიზაინთან ერთად აუციელებელია იყოს ფუნქციონალურად გამოყენებადი მომხმარებლისთვის. Აპლიკაცია ან ვებსაიტი, რომლებიც თქვენი ციფრული პროდუქტია, მომხმარებელს უნდა აძლევდეს კონკრეტული დავალების შესრულების ან პრობლემის გადაჭრის საშუალებას. ბრენდმა ყურადღება უნდა გაამახვილოს იმაზე, რომ მომხმარებელს აჩვენოს მისი გამოყენების უპირატესობები. Ამ ორი აუცილებელი ელემენტის შესრულების შემდგომ, უნდა ვიფიქროთ ბრენდის ემოციურ და კრეატიულ მხარეებზე. ამ ყველაფრის ერთობლიობა დაგეხმარებათ შეიძინოთ ლოიალური მომხმარებლები.

იკონოგრაფია
ილუსტრაციები
ფერები
ანიმაციები / მოძრაობის დიზაინი
მთავარი სათქმელი
ასევე მიკროკოპია და UX ასლი, რომლებიც ოდნავ განსხვავებული საგნებია, თუმცა მასთან დაკავშირებული


ფიზიკური პროდუქტებისთვის შეგიძლიათ გქონდეთ ბრენდის შეხების ვარიანტები:

ლოგო
ტიპოგრაფია
იკონოგრაფია
ილუსტრაციები
ფერები
მთავარი სათქმელი
გარე რეკლამები
შეფუთვა
ფლაერები და სარეკლამო მასალები
ბანერები
მარკეტინგული კამპანიები
ბეჭდურიმასალები
გაჯეტები
Adwords და ა.შ.

ცუფრულ პროდუქტებს შესაძლებლობა აქვთ მიწვდნენ მსოფლიოს ნებისმიერ წერტილს და მომხმარებლებს, თუმცა სირთულე იმაშია, თუ რამდენად დამაჯერებელი და ფუნქციონალურად გაამრთული იქნება თქვენი პროდუქტი, გამომდინარე იქიდან, რომ ბაზარი დიდია და არიას უამრავი კონკურენტი, რომლებიც მომხმარებლებს სთავაზობენ ფუნქციონალურად იგივე პროდუქტს, თუმცა გამოსაყენებლად რთული იყოს და გაუგებარი. სწორი მარკეტინგული სტრატეგიის დასახვა გადამწყვეტია - ის საშუალებას მოგცემთ გამოირჩეოდეთ ბაზარზე. ეს შეიძლება იყოს უნიკალური შრიფტი, გამორჩეული ფერის პალიტრა ან კრეატიული ვიზუალიზაცია. რაც უფრო შეკრული და თანმიმდევრული იქნება თქვენი ციფრული ბრენდი, მით უფრო მარტივად ამოსაცნობი იქნება მომხმარებლისთვის და ამავ დროიულად დასამახსოვრებელიც.

5. იპოვნეთ უნიკალური ბრენდის ღირებულება თქვენი ბიზნესის გამოცდილების სტრატეგიაში

თქვენი ბიზნესის სტრატეგიის შექმნისას უნდა იფიქროთ, თუ როგორ შეგიძლიათ გამოირჩეოდეთ კონკურენტებისგან, სრულიად განსხვავებული მიდგომით. ეს შეიძლება გამოიხატოს ხმის ტონით, ბრენდინგის ბრწყინვალე მასალებით, უნიკალური მომხმარებლის გამოცდილებით, ან ინოვაციური პროდუქტის გამოშვებით. დღესდღეობით, ჩვენს გარშემო უამრავი ლამაზი პროდუქტით ვართ გარშემორტყმული. უნიკალური პროდუქტის საუკეთესო საშუალებაა ვიფიქროთ ჩვენი პროდუქტის მთავარ დანიშნულებაზე, რომლის შექმნა გსურთ თქვენი მომხმარებლებისთვის. ადამიანის ქცევაზე დამყარებული პროდუქტის შექმნა, რომელიც არ იქნება მხოლოდ რაღაცის "თქმა", არამედ ადამიანების პრობლემების მოგვარებაში დახმარება, ეს არის საუკეთესო მიდგომა. დაფიქრდით, თუ როგორ შეგიძლიათ მოაგვაროთ პრობლემები თქვენი მომხმარებლებისთვის. მომხმარებლის გამოცდილება შეიძლება იყოს თქვენი ბრენდის მნიშვნელოვანი ელემენტი. საუკეთესო ბრენდირებაც კი ვერ დაგეხმარებათ, თუ თქვენი სტრატეგია და პროდუქტის იდეა კარგად არ იქნება გააზრებული და დაგეგმილი.

6. ილუსტრაციებმა შესაძლოა თქვენი ბრენდი გახადოს გამორჩეული

Dropbox ილუსტრაციები:
საიტი,მობილური აპლიკაცია,saiti,mobile app

თუ თქვენი ბრენდი მთავარი სათქმელი, ფუნქციონალი, დიზაინი, ლოგო და ფერები უკვე დაგეგმილია, შეგვიძლია დავიწყოთ ფიქრი დამატებით ელემენტებზე, მაგალითად ილუსტრაციებზე, რომლებიც მჭირდოდ უნდა იყოს დაკავშირებული ბრენდთან და მთავარ სათქმელთან, თუმცა ის არ უნდა იყოს გადატვირთული და ზედმეტი თქვენი პროდუქტისთვის.

ასე რომ, როგორ გავხადოთ თქვენი ციფრული პროდუქტი ცნობადი?!  

მომხმარებელი არის მეფე, განსაკუთრებით მაშინ, როდესაც ნულიდან ახალი ბრენდის შექმნას გეგმავთ. თქვენ ყოველთვის უნდა იფიქროთ თქვენი მომხმარებლების მნიშვნელოვან ფასეულობებზე, მათი ცხოვრების სტილზე და იმაზე, თუ როგორ მიაღწიონ თქვენს პროდუქტს.ეს წარმატების გასაღებია, რაც დაგეხმარებათ ბრენდის სწორი მიმართულებით გამოხატვაში. ფერები, ტიპოგრაფია, იკონები, ილუსტრაციები, ბაზრის კვლევა, ბრენდის შემადგენელი ელემენტები, ფასეულობები და სწორი მარკეტინგული სტრატეგია. Ამ ყველაფრის ერთობლიობა დაგეხმარებათ თქვენი ბრენდის ცნობადობაში, უნიკალურობაში,  ლოიალური მომხმარებლების პოვნაში და წარმატების მიღწევაში.

დეა

დეა