SEO ოპტიმიზაცია ელექტრონული კომერციისთვის (E-commerce)
05 სექტემბერი 2020     8033

SEO ოპტიმიზაცია ელექტრონული კომერციისთვის (E-commerce)

ელექტრონული კომერციის ვებსაიტის ყველა მფლობელი ეძებს გაყიდვების და მოგების გაზრდის საუკეთესო გზებს. ეს ჩვეულებრივ შეიძლება დაიწყოს თქვენს საიტზე ორგანული ტრაფიკის გაზრდით. კარგად ოპტიმიზებული ელექტრონული კომერციის ვებსაიტი დაგეხმარებათ მარტივად მიაღწიოთ თქვენს სამიზნე აუდიტორიას და უფრო მეტი გაყიდვები განახორციელოთ ინტერნეტით. ეს პოსტი დაგეხმარებათ გაიგოთ, თუ როგორ უნდა SEO ელექტრონული კომერციის პროდუქტის გვერდებზე.

eCommerce SEO მოიცავს უამრავ ონლაინ მარკეტინგის სტრატეგიის კვლევას, დაგეგმვასა და განხორციელებას.



რა არის ECommerce SEO?

ელექტრონული კომერციის SEO არის ყველაფერი, რაც თქვენს ონლაინ მაღაზიას გამოარჩევს კონკურენციისგან, გახდის მას უფრო თვალსაჩინოს საძიებო სისტემებში და გაიზრდება საიტზე შემომსვლელთა რაოდენობა. ელექტრონული კომერციის SEO, მოიცავს პროდუქტის აღწერილობებს, მეტამონაცემებსა და მეტა აღწერებს, URL სტრუქტურას და მომხმარებლის გამოცდილებას. თქვენს ელექტრონულ ინტერნეტ მაღაზიაში ყველა პროდუქტს, რომელსაც ყიდით, უნდა ჰქონდეს ცალკე გვერდი, სადაც მოცემულია ყველა ინფორმაცია.

პროდუქტის გვერდთან ერთად, საყურადღებოა სხვა გვერდების არსებობა, როგორებიცაა:

მთავარი გვერდი;

კომპანიის შესახებ;

ხ.დ.კ გვერდი (FAQ);

ბლოგი;

კონტაქტის გვერდი;

პირველი რაც თქვენ უნდა გააკეთოთ ელექტრონული კომერციის ვებსაიტის შექმნისას, არის შექმნათ იმ საკვანძო სიტყვების სია, რომელთა მიზნობრიობაც გსურთ. არსებობს რამდენიმე ონლაინ ინსტრუმენტი, რომლებიც დაგეხმარებათ აირჩიოთ ყველაზე შესაბამისი კონტენტი/სიტყვები, რომლებიც ხელს შეუწყობს თქვენი საიტის რეიტინგის  გაზრდას.  


რატომ სჭირდება ელ.კომერციის (ECommerce Site) ვებ-გვერს SEO ოპტიმიზაცია?

რას აკეთებენ მომხმარებლები პროდუქტის ან მომსახურების შეძენისას? მათი უმეტესობა ინტერნეტში ეძებს პროდუქტებს, წაიკითხა მიმოხილვები და ყიდულობს სანდო ელექტრონული კომერციის მაღაზიებიდან. ისინი ასევე ეძებენ რჩევებს ან შეადარებენ სხვადასხვა პროდუქტებს ერთმანეთს, სანამ გადაწყვეტენ პროდუქციის ინტერნეტით შეძენას.

SEO ecommerce დაგეხმარებათ მიაღწიოთ სწორ აუდიტორიას რეკლამებში დიდი თანხის გადახდის გარეშე.



ჩვენ დაგეხმარებით გაიგოთ 10 საუკეთესო SEO ტაქტიკა თქვენი eCommerce მაღაზიისთვის. თქვენ შეგიძლიათ აირჩიოთ ერთი ან მრავალჯერადი სტრატეგია თქვენი ბიზნესის პოზიციების გასაზრდელად ინტერნეტ სივრცეში.


1. გამოიყენეთ სწორი საკვანძო სიტყვები (Keywords)


როდესაც საქმე ეხება ელექტრონული კომერციის SEO-ს, უნდა გამოიყენოთ შესაბამისი საკვანძო სიტყვები. ახსენეთ თქვენი ძირითადი საკვანძო სიტყვები ვებ-გვერდზე არსებული პროდუქციის/სერვისის სათაურებში, რომ დიდი გავლენა იქონიოს SEO- ზე.

გამოიყენეთ საკვანძო სიტყვები მეტა სათაურებში, პროდუქტის/სერვისის აღწერილობებში და სურათების აღწერილობებში. დარწმუნდით, რომ წერთ შინაარსს, რომლის გაგებაც ადვილია, როგორც მომხმარებლისთვის, ასევე Google- ისთვის.


2. ფოკუსირება მთავარი გვერდის SEO-ზე

მთავარი გევრდი არის უმნიშვნელოვანესი პუნქტი, რომელსაც უნდა მიექცეს დიდი ყურადღება, ის წარმოადგენს თქვენი ვებ-გვერდის პირველად შთაბეჭდილებას მომხმარებლისთვის.

ჩვენ შევხვდებით მრავალ ელექტრონული კომერციის ვებ-გვერდებს, სადაც განთავსებულია პროდუქტის სურათები და მისი მოკლე დახასიათება. ეს საკმარისი არ არის.

საწყის გვერდზე საჭიროა მაქსიმალური წარმოჩინება თქვენი ბრენდის, უნდა იყოს მარტივად აღსაქმნელი მომხმარებლისთვის, თუ რას სთავაზობთ და რამდენად მიმზიდველია თქვენი შეთავაზებები მათთვის.


3. სურათების ოპტიმიზაცია

სურათები არის ნებისმიერი კომერციული ვებსაიტის მნიშვნელოვანი ნაწილი. დარწმუნდით, რომ ვებ-გვერდზე არსებული თითოეული სურათი მაქიმალურად აღწერს თქვენს შეთავაზებულ პროდუქტს. Ასევე აუცილებელია სურათები ემთხვეოდეს რეალურ პროდუქციას, მომხმარებელთა მეტი სანდოობისთვის. Სურათებში უნდა ჩანდეს პროდუქტის დეტალები, როგორებიცაა: ზომა, ფერები და სხვა. სურათები ასევე მნიშვნელოვანია საძიებო სისტემებისთვის. სურათების სახელები სწორი alt ტექსტების გამოყენებით აუცილებელია. ელექტრონული კომერციის ვებსაიტების უმეტესობა შეცდომით იყენებს "IMG001.jpg" მათი პროდუქტის სურათების დასახელებაში. პროდუქტის სურათები სწორი საკვანძო სიტყვების გამოყენებით google-სთვის მარტივად აღსაქმელი იქნება. ასევე გაითვალისწინეთ, მოერიდეთ დიდი მოცულობის სურათების ატვირთვას თქვენს ვებ-გვერდზე, ის ტვირთავს საიტს, ხელს უშლის ჩატვირთვის სისწრაფეს და ასევე SEO-ს.


4. ვიდეო

პროდუქციის თუ კომპანიის შესახებ ვიდეოების გამოყენება, შეიძლება მომგებიანი იდეა იყოს მომხმარებლის ჩართულობის გასაზრდელად და მათი ყურადღების მისაპყრობად. თქვენ ასევე შეგიძლიათ განათავსოთ ეს ვიდეო YouTube– ში, პოტენციური მომხმარებლების მოსაზიდად.


5. მორგებული დიზაინი

ყოველდღიურად იზრდება მომხარებლების რაოდენობა, რომლებიც იყინებენ მობილურ ტელეფონს ან სხვა გაჯეტებს, სხვადასვხა ვებ-გვერდებზე შესვლისას. მათ შორის არის ონლაინ მაღაზიები,სწორედ ამიტომ თქვენი საიტი უნდ აიყოს მაქსიმალურად მორგებული და კომფორტული მომხმარებლისთვის. Ვებ-გვერდის ერთ-ერთი მნიშვნელოვანი ნაწილი არის, თუ როგორ არის მორგებული ნებისმიერი მოდელის ტექნიკაზე.


6. საიტის ჩატვირთვის სისწრაფე

ეს არის კიდევ ერთი ფაქტორი, რომლის უგულებელყოფა შეუძლებელია, როცა გსურთ გამართული SEO თქვენი ელექტრონული კომერციის გვერდისთვის. დარწმუნდით, რომ თქვენი საიტის გვერდები იტვირთება 3 წამზე ნაკლებ დროში, წინააღმდეგ შემთხვევაში შეიძლება დაკარგოს უამრავი ვიზიტორი. Გაიარეთ კონსულტაციები გამოცდილ ვებ დეველოპერებთან, რომლებიც დაგეხმარებიან გვერდის ჩატვირთვის დროის აჩქარებაში.


თუ ზემოთ აღნიშნულ პუნქტებს ვერ აკმაყოფ=ფილებს თქვენი ვებ-გვერდი, საჭიროა მიმართოთ გამოცდილ სააგენტოს, რომელიც დაგეხმარებათ დაგეგმოთ სწორი სტრატეგია თქვენი ecommerce საიტის რეიტინგის გაზრდაში და პოზიციების გამყარებაში საძიებო სისიტემებში. გახსოვდეთ, რომ SEO გრძელვადიანი პროცესია და თუ თქვენს ძალისხმევას სწორი მიმართულებით მიმართავთ, შეგიძლიათ მიაღწიოთ თქვენთვის სასურველ შედეგებს.

დეა

დეა