სიახლეები

როგორ დავრანკოთ საიტი Google-ში
31 ოქტომბერი 2022     236

როგორ დავრანკოთ საიტი Google-ში

კვლევების მიხედვით, Google კვლავ ყველაზე პოპულარული ვებსაიტია მსოფლიოში და ყოველთვიურად 86 მილიარდზე მეტ ვიზიტს იღებს. პერსპექტივაში რომ ვთქვათ, Facebook იღებს მხოლოდ 20 მილიარდ ვიზიტს ყოველთვიურად, ხოლო Instagram და Amazon იზიდავს შესაბამისად 4 მილიარდზე მეტს. ფაქტობრივად, ბოლო ათწლეულის განმავლობაში Google-მა პირველი ადგილი დაიკავა, როგორც ყველაზე პოპულარული ვებსაიტი. Google-ში მაღალი რეიტინგი კვლავ ერთ-ერთი ყველაზე დიდი გამოწვევაა.


რატომ არის თქვენი Google-ის რეიტინგი მნიშვნელოვანი?

მიუხედავად იმისა, რომ ციფრული მარკეტინგის ლანდშაფტი აფეთქდა ახალი პლატფორმების პოპულარობით, მაღალი რეიტინგი Google-ში რჩება ერთ-ერთ საუკეთესო გზად თქვენი ვებსაიტის ტრაფიკის გასაძლიერებლად. ონლაინ მონაცემების მიხედვით, პირველი ხუთი ორგანული შედეგი პირველ გვერდზე ქმნის ყველა ვიზიტის 67%-ზე მეტს!
საბოლოო ჯამში, თუ მეტი ადამიანი ეწვევა თქვენს ვებსაიტს, თქვენ გაქვთ მეტი შესაძლებლობა გადააქციოთ ეს ვიზიტორები ახალ მომხმარებლებად.
თუმცა, ეს არ არის მხოლოდ ახალი მომხმარებლების მოგება (ან თქვენი კონკურენტების ზოგიერთი პოტენციური კლიენტის გადატანა). ის ასევე ხელს უწყობს თქვენი ბრენდის ან ბიზნესის სანდოობის გაზრდას. მიუხედავად იმისა, რომ სანდოობა შეიძლება უფრო მოსაწყენად ჟღერდეს, ვიდრე ახალი კლიენტები, თუ თქვენ შეგიძლიათ დაარწმუნოთ თქვენი სამიზნე აუდიტორია, რომ თქვენ ხართ ერთ-ერთი ყველაზე სანდო წყარო თქვენს ნიშაში, ეს, ბოლოს და ბოლოს, ასევე დაგეხმარებათ საიტის ვიზიტორები გახადოთ პოტენციურ მომხმარებლებად.


გთავაზობთ 14 რჩევას Google-ში მოწინავე პოზიციების დასაკავებლად


1. ფოკუსირება On-page SEO-ზე

გვერდის ოპტიმიზაცია რჩება Google-ში თქვენი რეიტინგის გაზრდის ერთ-ერთ უმარტივეს გზად. ამის გაკეთებას არა მხოლოდ დიდი დრო არ სჭირდება, არამედ შედეგსაც სწრაფად ნახავთ. მოკლედ, ეს ეხება ყველა იმ ელემენტს, რომელიც გამოჩნდება თქვენი ვებსაიტის გვერდებზე, რომელთა ოპტიმიზაციაც შეგიძლიათ, როგორიცაა ტექსტური ინფორმაცია, გვერდების სათაურები და სურათები. მეორეს მხრივ, off-page SEO (რაც ისევე მნიშვნელოვანია) დაკავშირებულია საძიებო სისტემებთან შესაბამისობის შექმნასთან, მაგალითად, მეტი backlink-ების მიღების გზით.


მოქმედებები, რომელიც დაგეხმარებათ On-page SEO -ში:

  • გამოიყენეთ თქვენი საკვანძო სიტყვები სათაურის ტეგების დასაწყისში
  • ფოკუსირება გრძელი ფორმის კონტენტის შექმნაზე (მიზნად ისახავს მინიმუმ 1800 სიტყვას)
  • გამოიყენეთ თქვენი საკვანძო სიტყვები ორ-სამჯერ თითო გვერდზე

2.  ნუ უგულებელყოფთ ტექნიკურ SEO-ს

ტექნიკური SEO გულისხმობს დარწმუნდეთ, რომ თქვენი ვებსაიტი ისეა შექმნილი, რომ საძიებო სისტემებს შეეძლებათ მისი მარტივად დათვალიერება და ინდექსირება. ვებ საიტის შიდა ინფორმაცია, მაინც ყველაზე მთავარია, მაგრამ თუ საძიებო სისტემები ვერ ახერხებენ თქვენი გვერდების დათვალიერებას და ინდექსირებას, ყველა თქვენი ძალისხმევა უშედეგო იქნება.


მაგალითად, თქვენ უნდა დარწმუნდეთ, რომ:

  • თქვენი ყველა გვერდი დაცულია
  • თქვენი საიტი ოპტიმიზებულია მობილურისთვის
  • თქვენ არ გაქვთ რაიმე პლაგიატი ან მსგავსი შინაარსი თქვენი საიტის სხვადასხვა გვერდებზე
  • გვერდები სწრაფად იტვირთება
  • ყველა ბმული მუშაობს

Seo,google,სეო,myseo.dev



უსაფრთხოება

Google უპირატესობას ანიჭებს საიტებს, რომლებსაც აქვთ HTTPS., რაც ნიშნავს, რომ ნებისმიერი ინფორმაცია, რომელიც იგზავნება ვებსაიტსა და მომხმარებელს შორის, დაცულია.
თუ რაიმე უცნაური მიზეზის გამო, ჯერ არ გაქვთ HTTPS, პრიორიტეტად აქციეთ SSL სერთიფიკატის მიღება, თქვენი ვებსაიტის იდენტურობის დასადასტურებლად.

სიჩქარე

გვერდების სწრაფი ჩატვირთვა გეხმარებათ თქვენი საიტის bounce rate-ის შემცირებაში, ასევე Google-ის ალგორითმი იყენებს მას, როგორც ფაქტორს ვებსაიტების რეიტინგის დროს. მიუხედავად იმისა, რომ ბევრი სხვა ელემენტი შედარებით მარტივი შესასრულებელია, თუ თქვენ არ გაქვთ სათანადო ტექნიკური გამოცდილება, დაგჭირდებათ SEO ან ვებ დიზაინის სააგენტო, რომელიც დაგეხმარებათ ამ ნაბიჯების სწორად განხორციელებაში.

ალტერნატიულად, Myseo.dev გააანალიზებს თქვენს გვერდებზე არსებულ შინაარსს, მოგაწვდით ინფორმაციას თქვენი „სიჩქარის ინდექსის“ ქულის შესახებ და შემდეგ მოგცემთ რეკომენდაციებს იმის შესახებ, თუ როგორ შეგიძლიათ გააუმჯობესოთ საიტის ჩატვირთვის სიჩქარე.

მომხმარებლის გამოცდილება (UX)

თქვენი გვერდები არა მხოლოდ მარტივი უნდა იყოს ნავიგაციისთვის, არამედ უნდა გამოიყურებოდეს პროფესიონალურად და მიმზიდველად.


მობილური ოპტიმიზაცია

მიუხედავად იმისა, რომ ყველა ეს ელემენტი მნიშვნელოვანია, მნიშვნელოვანია, რომ თქვენი საიტი იყოს ოპტიმიზირებული მობილური მოწყობილობებისთვის. უფრო მეტი ტრაფიკი ვებსაიტზე ფიქსირდება მობილური მოწყობილობების საშუალებით, ვიდრე დესკტოპით. ასევე, Google ძირითადად იყენებს ვებსაიტის მობილურ ვერსიას რეიტინგისა და ინდექსაციისთვის.


seo,google,myseo.dev,სეო



3. შექმენით შიდა ბმულები

შიდა ბმული არის ჰიპერბმული, რომელიც აკავშირებს იმავე დომენის სხვა გვერდს. მოკლედ, ისინი ეხმარებიან Google-ს თქვენი ვებ გვერდების მოძიებაში და ინდექსირებაში.


4. ჩართეთ LSI საკვანძო სიტყვები

LSI საკვანძო სიტყვები ეხება დაკავშირებულ ფრაზებს, რომლებიც საძიებო სისტემას, როგორიცაა Google, შეუძლია გამოიყენოს გვერდის შინაარსის უკეთ გასაგებად. თუმცა, ისინი არ არის მთლიანად სინონიმები, არამედ ფრაზები და სიტყვები, რომლებიც მჭიდრო კავშირშია თქვენს მთავარ საკვანძო სიტყვასთან. მაგალითად, თუ თქვენი მთავარი საკვანძო სიტყვა გავლენიანი მარკეტინგია, LSI საკვანძო სიტყვები შეიძლება იყოს ისეთი სიტყვები და ფრაზები, როგორიცაა სოციალური მედია, მარკეტინგული კამპანიები, ბრენდები, ინსტაგრამი, მარკეტოლოგები, მოწონებები და ა.შ.
სინამდვილეში, აღარ არის საკმარისი თქვენი შინაარსის მხოლოდ რამდენიმე საკვანძო სიტყვისთვის ოპტიმიზაცია. ამის ნაცვლად, Google-ს სურს იცოდეს, რას ეხება თქვენი გვერდი ზოგადად. ასე რომ, ის გამოიყენებს ამ ტიპის საკვანძო სიტყვებს, რათა დარწმუნდეს, რომ თქვენი შინაარსი ნამდვილად შეესაბამება თემას.


სეო,seo,myseo.dev,google,keywords


5. მეტი "E-A-T"

მიუხედავად იმისა, რომ SEO არის ერთ-ერთი მთავარი სიტყვა, როდესაც Google-ის რეიტინგები განიხილება, Google E-A-T არის კიდევ ერთი სამი ასო აკრონიმი. ძირითადად, ეს არის ექსპერტიზა, ავტორიტეტი და ნდობა. ეს არის სამი ელემენტი, რომელსაც Google უყურებს თქვენი ვებსაიტის რეიტინგის პოტენციალის შემუშავებისას. კიდევ უფრო მნიშვნელოვანია, თუ თქვენი ვებსაიტი ფოკუსირებულია ეგრეთ წოდებულ YMYL თემებზე. ეს ჩვეულებრივ მოიცავს კონტენტს, რომელიც გთავაზობთ სამედიცინო, იურიდიულ, უსაფრთხოების ან ფინანსურ ინფორმაციას.


6. ემთხვევა ძიების განზრახვას

არსებითად, Google აღიარებს ვებსაიტებს, რომლებიც იზიარებენ ყველაზე მეტ კონტენტს, რასაც ხალხი ეძებს. რას წერს თქვენი სამიზნე აუდიტორია Google-ის საძიებო ზოლში? მიმართავენ თუ არა ისინი ინტერნეტს სახელმძღვანელოების, რეალური ცხოვრებისეული მაგალითების ან დამწყებთათვის რჩევების მისაღებად?
ერთი გზა, რათა დარწმუნდეთ, რომ თქვენი კონტენტი ემთხვევა ძიების მიზანს, არის კონტენტის დათვალიერება, რომელიც პირველ გვერდზეა. თქვენი სტატიები მოიცავს ამ შინაარსს? თუ არა, შეხედეთ მას, როგორც შესაძლებლობას გადააკეთოთ ზოგიერთი თქვენი ძველი კონტენტი ისე, რომ ის უფრო შეესაბამება იმას, რასაც თქვენი სამიზნე აუდიტორია ამჟამად ეძებს ინტერნეტში.


7. გააუმჯობესეთ თქვენი Bounce rate

თუ სტუმრები მოხვდებიან თქვენს საიტზე, გადახედავენ თქვენს ერთ-ერთ გვერდს და დაბრუნდებიან საძიებო გვერდზე რამდენიმე წამში, ეს ზიანს აყენებს თქვენს საძიებო რეიტინგს. Google-ისთვის ეს იმის მანიშნებელია, რომ მომხმარებლები არ არიან აღფრთოვანებული თქვენი ვებსაიტით. სხვა სიტყვებით რომ ვთქვათ, დაბალი bounce rate აჩვენებს, რომ მომხმარებლებს ნამდვილად სიამოვნებთ თქვენი საიტის დათვალიერება.
არა მხოლოდ დაბალი bounce rate უკეთესია საძიებო რეიტინგისთვის, არამედ ეს ასევე ნიშნავს, რომ ვიზიტორებს მეტი დრო ექნებათ უკეთ გაეცნონ თქვენს ბრენდს, რაც დაგეხმარებათ გაყიდვებისა და მომხმარებელთა ლოიალობის გაზრდაში.

8. გამოიყენეთ ვიდეო კონტენტი

ბევრი დაიწერა შინაარსზე და საკვანძო სიტყვებზე. უმეტეს შემთხვევაში, ეს დაუყოვნებლივ ასოცირდება ტექსტურ შინაარსთან, როგორიცაა ბლოგ პოსტები და ა.შ. თუმცა, კონტენტი შეიძლება, ასევე იყოს ვიდეოს სახით.
გახსოვდეთ, რომ Google გთავაზობთ არა მხოლოდ ტექსტურ შედეგებს, არამედ ვიდეოებს, სურათებს და ახალი ამბების სტატიებს, რათა დაგეხმაროთ მომხმარებლის უკეთესი გამოცდილების შექმნაში.

9. სტატისტიკური მონაცემების გაზიარება

დროდადრო, თქვენ ასევე შეგიძლიათ სცადოთ შინაარსის ჩასმა, როგორიცაა ფაქტები და ციფრები, რომელთა ციტირებაც სხვებს შეუძლიათ საკუთარ ბლოგებზე. კონტენტის შემქმნელები ხშირად აკავშირებენ სტატისტიკას, რომელიც მოგცემთ ღირებული ბმულების მიღებას.
შეგიძლიათ, დაამატოთ ის ინფოგრაფიკის სახით. ვიზუალური სურათების დამატება, როგორიცაა ინფოგრაფიკა, ასევე დაგეხმარებათ შეამციროთ თქვენი bounce rate, რაც სანაცვლოდ ასევე გააუმჯობესებს Google ძიების გვერდების რეიტინგს.

10. გაზარდეთ საიტზე შემოსვლის მაჩვენებელი

მიუხედავად იმისა, რომ რეიტინგები მნიშვნელოვანია, თქვენ ასევე უნდა ადევნოთ თვალი ორგანულ ტრაფიკს. ბოლოს და ბოლოს, რა სარგებლობა მოაქვს თქვენს სამიზნე აუდიტორიას, რომ წააწყდა თქვენს საიტს ონლაინ ძიების საშუალებით, მაგრამ რეალურად არ ეწვია თქვენს ვებსაიტს? სწორედ ამიტომ მნიშვნელოვანია საიტზე შემოსვლის სიხშირის მონიტორინგი.
საიტზე შემოსვლის სიხშირის გასაუმჯობესებლად, ფოკუსირება მოახდინეთ თქვენს მეტამონაცემებზე, როგორიცაა URL და მეტამონაცემების აღწერა, რომელიც გამოჩნდება ძიების შედეგის ქვემოთ. შეიძლება უმნიშვნელოდ ჟღერდეს, მაგრამ თუ ეს ინფორმაცია რელევანტური და სანდო იქნება, გაიზრდება თქვენს საიტზე ვიზიტორების რიცხვი.


11. შექმენით Google My Business პროფილი

ბიზნესებს ასევე შეუძლიათ მიიღონ უკეთესი Google რეიტინგი ადგილობრივი ძიებებისთვის Google My Business პროფილის შექმნით. მოკლედ, Google My Business პროფილი გეხმარებათ აკონტროლოთ როგორ გამოჩნდება თქვენი ბიზნესი Google-ის პროდუქტებში, როგორიცაა Search და Maps.
ასე რომ, კარგად შეამოწმეთ, რომ თქვენი ბიზნესის ყველა დეტალი, როგორიცაა საკონტაქტო ინფორმაცია, სამუშაო საათები და მისამართი, არის სწორი და სრული. Google-ის დახმარების გვერდის მიხედვით, შესაბამისობა და გამორჩეულობა მთავარ როლს თამაშობს.
თუ თქვენი Google My Business პროფილი მჭიდროდ უკავშირდება იმას, რასაც თქვენი სამიზნე აუდიტორია ჩვეულებრივ ეძებს, Google-ს გაუადვილდება თქვენი პროფილის ძიებას. ასევე, თუ თქვენს ბიზნესს მეტი Google-ის შეფასება აქვს, ეს დაგეხმარებათ Google-ში თქვენი რეიტინგის გაზრდაში.


12. თვალყური ადევნეთ თქვენს შედეგებს

არა მხოლოდ რეგულარულად უნდა აკონტროლოთ თქვენი ბრენდი და შინაარსი, არამედ მნიშვნელოვანია, რომ აკონტროლოთ თქვენი SEO შედეგები. მიუხედავად იმისა, რომ ეს პირდაპირ არ გააუმჯობესებს თქვენს SEO-ს, თუ არ იცით რამდენ ორგანულ ტრაფიკს იღებთ, რა აზრი აქვს? ეს ასევე გეხმარებათ ორჯერ გადაამოწმოთ, რომ რეალურად ხართ რეიტინგში ყველა იმ საკვანძო სიტყვისთვის, რომელსაც თქვენ იყენებთ.


13. ნუ შეგეშინდებათ ექსპერტების დაქირავება

მიუხედავად იმისა, რომ არსებობს სხვა ტექნიკური ელემენტები, როგორიცაა მობილურის ოპტიმიზაცია და ვებ გვერდის სიჩქარე, რომლების უმჯობესია პროფესიონალებს დაუთმოთ. თუ თქვენ გჭირდებათ კონტენტის მწერალი, UX დიზაინერი, ან სხვა თემის სპეციალისტი , აუცილებლად მიმართეთ მათ. ჩვენ ვსაუბრობთ თქვენი ბიზნესის ონლაინ არსებობაზე, სადაც კონკურენცია საკმაოდ დიდია.

დეა

დეა